• Voorwoord

Elke zaterdag en zondag zijn er vele scheidsrechters, leiders, bestuursleden, kantinemedewerkers enz. actief om te zorgen dat alle (jeugd)wedstrijden gespeeld kunnen worden op de Griene Greide.

De VV Oerterp kan hierbij niet zonder haar vrijwilligers

Van alle leden (of ouders van leden) van de VV Oerterp wordt verwacht dat zij hieraan een bijdrage leveren: vele handen maken licht werk!

Wat wordt er verwacht als u een kantinedienst draait?

U verzorgt o.a. de ranja of thee voor de spelers in de pauze en een kopje koffie voor de supporters en de scheidsrechters. Na de wedstrijden zorgt u voor een drankje en een hapje.

Draait u voor het eerst kantinedienst? In elke ploeg zit zoveel mogelijk een kantine-medewerker ingedeeld die al een (aantal) seizoen(en) meedraait! Is dit niet het geval, dan is iemand van de kantinecommissie aanwezig om een instructie te verzorgen. Bovendien ligt er een handleiding in de kantine klaar.

Het kantinerooster voor de seizoen 2021-2022 is te vinden op de website van de VV Oerterp.

N.B. Mocht u nog iemand kennen die kantinedienst wil draaien op zaterdag (of zondag): neem contact op met de kantinecommissie

De kantinecommissie:

Tjitske Heeroma 06-36455258